چه کراتینین 5.2 به معنای در نارسایی کلیه و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه کراتینین 5.2 به معنای در نارسایی کلیه و چگونه آن را درمان

چه کراتینین 5.2 یعنی در نارسایی کلیه و چگونه آن را درمان؟ من بیماری مزمن کلیه برای چندین سال و کراتینین من کنترل شده در یک سطح پایین تر در گذشته به دلیل رژیم غذایی سالم، اما آخرین آزمون را نشان می دهد که آن را تا افزایش به 5.2 در حال حاضر.
چه کراتینین 5.2 یعنی در نارسایی کلیه؟
سطح کراتینین شما است تا 5.2 است که به معنی بیماری خود را برای رفتن بدتر و در حال حاضر بیماری خود سقوط به نارسایی کلیه است. در درمانگاه، شما در حال حاضر در مرحله 4 بیماری کلیه، بدون کنترل خوب ممکن از دست دادن کنترل و می رود به مرحله نهایی بیماری کلیه است، که یک بیماری تهدید کننده زندگی.
چگونه برای درمان نارسایی کلیه؟
اگر شما از بسیاری از نشانه ها و عوارض در همان زمان رنج می برند، توصیه می کنیم شما را به دیالیز، که می تواند کمک به بهتر زندگی می کنید. البته که نه معنی است که شما هیچ گزینه های دیگر، طب چینی می تواند جایگزین خوبی از دیالیز است. با کمک طب چینی، سطح کراتینین بالا را می توان کاهش داد، حتی به سطح نرمال برگشت.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های معروف ترین چینی در درمان بیماری کلیه است، با کمک از این درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند. حتی برای کسانی که در نارسایی کلیه با کراتینین 5.2 می باشد، آن را نیز می توانید آنها را زندگی می کنند بهتر است بدون دیالیز یا پیوند کلیه کمک می کند.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه و یا کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما در اینجا در حال انتظار به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: